20120316 - gymtajm

börjar denna dagen på gymmet som jag gjort hela veckan. det ska bara vara en rutin att komma iväg till gymmet minst en gång om dagen har jag bestämt mig för!
tappade ju bort mig i lite över en vecka men jag är tillbaka. nu gäller det!
Denna veckan har det blivit i stort sett bara kondis då de har varit de jag känt för. igår var dock annorlunda, var helt opepp på kondis så ville knappt stå sammanlagt 20 min ens. gick över på styrka, körde igenom i stort sett hela kroppen och idag går jag här med en härlig träningsvärk i bröstet (som jag i stort sett inte haft på flera år).
snart så blir det activio intervall i 45 min. efter det tänkte jag utnyttja min andra andning och fortsätta på kondis men vi får se vad kroppen säger. men jag säger JAAA!
pepppppppppad! yeah, nu jävlar!!!
nu ska jag bränna bort mina synder från igår (fika och godis) höhö!

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0