20120825 - detox

nämen tjenare. är du här? ja men varför inte, då kan jag väl testa dig och se hur du fungerar.
jag tycker att det kan vara kul att testa på dessa olika saker ibland, allt för att se hur kroppen reagerar på de. vem vet min kropp kanske inte alls pallar detta just nu, men de antar jag att vi märker om några dagar.

jag valde för övrigt att inte vänta på att jag gått ur fas2 och nästa vidare till fas4 i min diet innan jag började därför att jag läste flera stycken som åt precis som de brukade samtidigt som de drack detta. klart jag kan tänka lite och kanske äta lite mera grönsaker och sådär vissa dagar. men vi får helt enkelt vänta och se vad kroppen säger. jag hoppas i alla fall att detta kan hjälpa mig att tappa 1-2 kg. men det är nog antaligen drömtankar, but who know's... med fortsatt träning, diet och detox så borde det ju ändå fungera rellativt bra tycker man ju. det blir att vänta och kämpa 20 dagar till.
grattis Jennifer där la du till 14 dagar på dieten. lycka till!

tjena 20 dagar!

detoxkur som hittas på de flesta body affärerna. min är köpt på gymvaruhuset men kan hittas på bodystore och på de flesta liknande affärerna.
jo, nu till doseringen...

12 ml detox vätska i 1,5 liter vatten
drick under hela dagen

och efter att nästa druckit ett glas av detta så konstaterar jag att det ser ganska läskigt ut när man häller upp de med tanke på att de är lilabrunt och en ganska tjock sörja. men att de blir så utspett att det inte smakar någonting. luktar dock himla gott. så jag blev faktiskt lite besviken på att de inte smakade något.... jag får återkomma om hur jag känner om någon vecka. låter fint va? höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0