20120819 - off to the gym

god morgon! faktiskt påväg till gymmet nu. de har öppet 2 timmar på förmiddag så då får jag passa på!! ska bli gött med lite kondis då jag faktiskt hade mig en vilodag igår! kan ni tänka er, haha.

igår så var vi hos mina föräldrar och åt mat! det var gott de! (glömde fota som vanligt) och till efterrätt blev de raw-food chokladpudding.
ja jag vet, jag fuskade igen.. MEN hallå! denna chokladpuddingen var nog tusan i mig den godaste jag ätit!! love it!
så nu längtar jag som en galning på att hoppa på fas 3 och vidare på en detox med rawfood så jag kan äta den VARJE kväll. haha! mums!
hur något så bra för kroppen kan vara så fruktansvärt gott kan jag dock inte fatta!! sen kan jag ju erkänna att de andra kring bordet inte tyckte att de var SÅ gott som jag tyckte. ;)

nu är jag reeeedo!

update;
sitter på jobbet. Hann köra 25 minuter på crosstrainern. men detta är ju bättre, pengarna rullar in nu! (haha, om de ändå vore så jäkla bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0