'just stay put'

ja just nu för sekunden osv så längtar jag till imorgon så jag får gå upp och köra slut på mig. köra mig supertrött på gymmet och sedan komma hem och typ lägga mig och vila/sova en sväng. eller liknande. vill komma upp i soppas bra tid att jag är hemma väldigt tidigt igen. det är de som är så himla skönt! för nu är helgen snart slut igen och det är dags att ta tag i all bra mat och träning igen. jag hoppas att jag fixar denna veckan med, helgen är go som fan.. känner att jag släpper för mycket men jag får se hur det känns när det kommer fredag igen.. om godiset/chipsen känns så himla viktiga, tycker ju att de borde bli bättre eftersom det inte blir något sånt strunt på veckorna.

vill att de ska bli lättare, att de är gött att ställa sig på crossen och bara köra gärnet. ja, jag får kämpa på den fronten men jag tycker att de går framåt. Tycker jag ser resultat.. får dock se hur det ser ut efter denna helgen. känns himla gött att jag fixade lite träning idag med i alla fall!

jaja, tjenamors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0