'im on my way'

jomen tja!
tänkte bara berätta att jag har kommit igång himla bra med träningen nu. får se hur länge kroppen hänger med i denna farten, men förhoppnigsvis så håller detta i någon/några veckor för att sedan trappa ner lite på träningen.
just nu kör jag MINST 1000 kalorier varje morgon. det kan bara vara på gymmet, eller powerwalk på morgonen. det är olika men bara jag pallrar ihop tillräckligt med kalorier.

idag blev de powerwalk/lite löpning med jukon i en timme. vidare till gymmet och förbrände mer kalorier på crosstrainern. så blev de box nu på kvällen.
längtar till imorgon så jag får ta mig till gymmet osv o såklart till nästa vecka då de är box igen!
love!

här är förresten melkers gungälg som jag gjorde till honom i dop present. (den var röd innan, de blev mycket slipning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0