'i think they counted sheeps'

idag har varit en lång dag, men en väldigt bra dag. vid kanske 12-13 tiden kom Jenny och Jocke förbi med en bil till mig så jag åkte och handlade lite till att baka morotskaka. för imorgon har min sambos mamma 'symöte' och eftersom jag är grym på att baka så fick jag göra de!

sedan så fick jag uppgiften att åka och köpa en fin höstbukett även nu är jag bäst (haha fast de är ju kanske inte så sant ;).

min älskling är duktig, tog upp grytbitar i frysen förut så fixade han en mycket mycket god middag. men nu är både han och hunden utmattade så nu ligger de och sover medan jag tittar på efterlyst. fy tusan, får ont i magen när jag ser de. förstår inte hur man kan råna någon, hur man kan misshandla, våldta, mörda och allt vad de nu hittar på... sjukt!

men nu kommer i alla fall en bild på mina älsklingar, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0