'gratisbio, något aldelles extra'

jo men gratisbio tänkte jag skriva om nu! Tänkte börja att berätta att gratisbio är en jättebra sida att tjäna lite extra på. det finns mycket att välja mellan när man kan välja sina premier för sina poäng, du kan ju välja allt från biobiljetter till presentkort på butiker. jag tycker att det är jättebra att man kan välja presentkort för de man behöver, de man vill göra osv.

jag har varit medlem ett bra tag nu faktiskt men det är nu på senare tiden som jag har förstått vad gratisbio innebär. har intills beställt presentkort för 150 kr och ännu mera ska de lätt bli. älskar att de är så lätt att få poäng. för poäng kan man få på många olika sätt, du kan få poäng genom 100% gratist kampanjerna, nästan gratis, besöka hemsidor, delta i tävlingar och genom att handla på olika sidor så som CDON, Nelly, Ellos och många många mera. man kan även gilla lite sidor på facebook och där med tjäna poäng, även värva vänner.

det finns så mycket olika val, så det passar alla. det finns verkligen något för alla, och det är inte bara för lite äldre utan de flesta kan faktiskt tjäna pengar på detta. något man också kan göra på gratisbio är att spela spel för att vinna poäng, det är lite svårare men ändå kul att satsa lite. för man vet ju aldrig om man vinner, så det är väldigt bra för de som gillar att chansa lite.

så är gratis något för dig kolla in på gratisbio något för dig. för hur bra är det inte med gratis presentkort!



Skynda er, bli medlem här: gratisbio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0