20120918

min nya favvolåt!!

'jag vet - junior Eric & kapten röd'

Släng upp en hand och blicka upp din familj
Släng upp en hand och blicka upp din familj

Släng upp en hand, för Junior Eric släng upp en hand till
Jag vet att jag har min familj att tacka, ni har alltid stått för mig när ingen annan ville fatta
Jag vet det, att jag har er att tacka, den här låten tillägnar jag min mamma och min pappa
Jag vet att jag har min familj att tacka men även min bror om jag behöva snacka
Jag vet att jag har er att tacka ooh ooh

VIssa band kallas för blodsband oavsett vad jag har gjort har ni stått med öppen famn
Fast ibland har jag inte insett att vissa saker jag gjort inte alltid vart rätt
Inte lätt när man blivit inskränkt och inget i livet gått som man tänkt
Jag bär alltid på minnen, det finns vissa saker som aldrig försvinner ey

Jag vet det, att jag har er att tacka, den här låten tillägnar jag min mamma och min pappa
Jag vet att jag har min familj att tacka men även min bror om jag behöva snacka
Jag vet att jag har er att tacka ooh ooh

Hör mig nu, Jag vet att jag blivit den jag är pågrundav er, ni har format mig med kärlek
gett mig ögon att se, för varje dag som går kan jag se det mer och mer hur vänner och familjen alltid speglar vem du e
Ni har stannat kvar hos mig när jag fastnat, dagar när det känns att mina skor aldrig har passat stått bakom mig oavsett stigarna jag traskat.
Med kapten bakom rodret tro mig saker de har krashat

Släng upp en hand och blicka upp din familj, om det betyder dina polare släng upp en hand till.
Jag dedikerar den till er. Till våran bror bland molnen jag vet att du tittar ner

Jag vet att jag har min familj att tacka, ni har alltid stått för mig när ingen annan ville fatta
Jag vet det, att jag har er att tacka, den här låten tillägnar jag min mamma och min pappa
Jag vet att jag har min familj att tacka men även min bror om jag behöva snacka
Jag vet att jag har er att tacka ooh ooh

VIssa band kallas för blodsband oavsett vad jag har gjort har ni stått med öppen famn
Fast ibland har jag inte insett att vissa saker jag gjort inte alltid vart rätt
Inte lätt när man blivit inskränkt och inget i livet gått som man tänkt
Jag bär alltid på minnen, det finns vissa saker som aldrig försvinner ey

Jag vet att jag har min familj att tacka, ni har alltid stått för mig när ingen annan ville fatta
Jag vet det, att jag har er att tacka, den här låten tillägnar jag min mamma och min pappa
Jag vet att jag har min familj att tacka men även min bror om jag behöva snacka
Jag vet att jag har er att tacka ooh ooh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0