20120316 - vackraste ängel <3

känslan av tomhet
av ensamhet

jag vet att jag inte är ensam.

ändå är det tomt, ensamt. jag vet nu hur det känns att känns sig ensam med fullt med människor omkring sig. det är hemskt.
sen tackar jag gudarna för att det finns dessa änglar kvar på jorden som får mig att känna mig mindre ensam. ni vet vilka ni när!!

detta är ofattbart.
dagen har verkligen varit i vågor. den har varit jättefin men samtidigt jobbig. den började dock dåligt imorses och det känns som att det blir ett sorgset avslut på denna dagen med. när tårarna bara rullar ner för kinderna utan att det går att hjälpa. utan att det går att sluta.

ingen person tror ju att man ska förlora sin bästa vän. vi är ju odödliga. det är vad man tror i alla fall. ingen tror att man vid 20 års ålder ska behöva säga adjö till en vän man haft i över halva sitt liv. det händer bara andra, aldrig mig. det ska inte behöva hända..

du är den vackraste. på både utsidan och insidan hjärtat!! jag saknar dig!!!

ps1; du är bäst.
ps2; jag får bara inte nog av denna bilden. den är så söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0