20120315 - älskade ängel <3

idag kan vara dagen jag räds så mycket för. just för att allt kommer att bli så verkligt. jag vet att denna dagen skulle komma, men jag vill inget hellre än att den aldrig skulle komma. att detta aldrig hade hänt. känns fortfarande som en sjuk dröm men det börjar sakta sjunka in nu. det är så konstigt.. jag har ju känt dig sen vi var 10 år. det är ju halva våra liv. du kan ju inte bara vara borta..? frågan kommer alltid att finnas där, varför en 20-åring med så mycket framför sig och med så mycket gott i hjärtat ska behöva gå detta hemska öde tillmötes..

jag älskar dig hjärtat, det kommer jag alltid göra. du finns i mina tankar nu och för alltid. puss raring! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0