20120313 - älskade du! <3

var ute på en promenad med jukon ute i skogen förut.
då poppade såklart ett härligt minne med dig upp!
det var ju du, jag och Carin. vi skulle ta oss en springtur, en runda i spåret, i petersburg. det var den tiden att de fanns sjukt mycket blåbär, vart man än vände huvudet så lyste det blått av alla bär. vi skulle självklart plocka lite så vi hade lite färdkost under våran springtur. så vi plockade på oss, jag hade en ficka på magen så där plockade jag i massor (tröjan var mörkblå), Carin hade inga fickor så hon hoppade ner i buskarna om vartannat. Du hade ju på dig våran tegla tröja (den är röd) Och den plockade hon i massvis med blåbär. kan jag säga mera att vi var blå överallt?! haha. och du hade i stort sett förstört hela insidorna på de fickorna med blåbär. vad vi skrattade.
jag hade gärna gjort de igen, tusen gånger om, eller många fler gånger! om det hade gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0