20120305 - min ängel

gräver ner mig en sväng och fokuserar på alla mina fina minnen med dig! finns inte ett enda dåligt minne. inte ett enda. du min bästa vän, åh. jag älskar dig, jag saknar dig.

tror du att du skulle kunna komma tillbaka och aldrig åka igen? önskar att det vore så väl, att jag kunde spola tillbaka tiden. helst tillbaka så långt som till typ 7:an någon gång. då vi var ute och gick våra långa svängar. halkade omkring på isfläckar, kommenterade och argumenterade mot varandra, våra fina inspelningar som vi kunde sitta och skratta åt i flera timmar.
Saknar dig till tusen, men det känns så fel att du skulle vara borta..?! jag räddade ju dig den där dagen, du vet ju vilken dag jag menar.. jag vill ha dig här, nu. jag kan inte ens tänka mig hur din goa familj har det nu. jag tänker på dem, på dig hela tiden.
åh älskade kajsa! vänd och kom tillbaka till oss, vi behöver dig! massvis!

tänkte även lagt upp en bild på hjärtat men eftersom att appen blogg.se suger så blir det inget med de tyvärr.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0