20120301

tja så här på kvällen.
jag la mig precis till rätta i sängen och ska alldeles strax ställa klockan (på för tidigt). För ca 10 min så kände jag, nä fy tusan!! imorgon orkar jag inte träna tidigt. Fyfan aldrig i livet. satte mig ner och funderade lite. kom fram till att denna dagen var på tok för onyttig så peppen kom tillbaka. vet dock inte om den sitter i imorgon bitti; Men det skulle vara skönt att vara klar tidig så jag kan åka hem och bara slappa. Kanske sova en sväng också. men det får vi se hur jag känner med imorgon.

ska även fixa en grej med bloggen. har nu fått reda på att det inte går att kommentera mina inlägg. Smart tjej, så fick höra att jag var tvungen att lägga in någon mall igen. så vi får se om det fungerar efter det.

nä nu får det vara bra för ikväll. natti natti

tror för övrigt att jag dör på bilden. så sjukt ful, vart är min golvmopp liksom!!! ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0