11.53

jag hatar att vi nu har fått sett alla jävla årstider på din grav.

det är nu i dagarna ett helt jävla år sen jag såg dig, pratade med dig och kramade dig för sista gången i detta livet. hur fan kan de ha gått nästan 10 månader????? det finns inte en möjlighet i världen!

jag blir så jävla arg, fan alltså! arg på de som hänt!
jag hatar att du har en dödsanons, jag hatar att den hänger på min anslagstavla, jag hatar de så jävla mycket! men samtidigt så ska du hänga där så jag kan se dig jämt! för även om jag inte vill och kanske aldrig kan acceptera att du inte längre finns så måste jag de. De måste vi alla

jag hatar att tillfälligheter, otur och framförallt okunskap gjort detta mot dig.

'det går en ängel kring vårt hus
han bär två förgyllda ljus
han har en bok uti sin hand
nu somnar vi i Jesu namn
Amen, Godnatt!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0