20120421 - älskade fina ängel <3

jag saknar dig min fina.

tänker på dig mycket. oftast (i stort sett alltid) så blir jag glad när jag tänker på dig. och så tycker jag även att det ska vara. sen så finns de dagarna då man helst skulle vilja falla genom marken och sluta finnas för en stund. det senaste när jag tänker på dig så tänker jag 'åh jag längtar tills vi ses igen, vad mycket kul vi ska göra. det kommer bli så bra nu när du kommer hem från London'. det slår mig inte då att de inte går. när jag tänkt en stund på vad vi ska göra. hur mycket kul vi ska hitta på och hur lycklig du gör mig jämt så slår det mig vad som hänt. det är så overkligt och detta kommer aldrig sjunka in. tusan alltså, hur kunde detta ske.

så nu tar jag och spolar tillbaka tiden en sisådär några år bakåt och lever där en sväng. så jag kan minnas allt mycket mera, så jag kan ta tusentals bilder på dig och vad vi gjort. min fina, jag vill leva med dig ännu mera än vad vi gjort hittills.
Jag vet att du alltid kommer leva i mig, men jag vill att du ska leva MED mig. jag vill inte bara ha din själ med mig utan även ditt fina skal.

du är min bästa vän. det kommer du alltid att vara. som vi alltid sa, vad som än händer. och detta som hänt är verkligen vad som än händer.... du är och kommer alltid vara min bästa vän älskade du!

dagen som detta hemska hända dog en stor del av mitt hjärta som bara är din. som alltid bara kommer att vara DIN.

puss på dig min fina.
vi ses i nästa liv, godnatt sov så gott.
jag tänker på dig jämt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0