magnesium - nu, ja tack?!

så ska det såklart komma ett negativt inlägg om träning. det hör till.
jo jag har problem med håll till och från.. men när jag var ute med hunden vid typ halv 7 tog fan priset.
känna av håll (dock inte extremt eftersom jag inte ökade i takt) när jag går i lugnt tempo. liksom gå några meter och stannar osv. det är detta som gör att jag tappar suger, när de helt plötsligt blir SKIT JOBBIGT att röra på sig även fast jag är i form.

blev att fråga på gymmet.
- magnesium brist?

vem vet, hur får man i sig magnesium? och eftersom min kost inte är den mest varierande i världen så stämmer de ju garanterat.
så får bli att åka till Apoteket eller vilka de nu är som har magnesium.
så har ni håll, testa detta, det kanske blir bättre på er för magnesiumet ska tydligen hjälpa mot kramp och mjölksyra.
- men vad vet jag. informerar när jag testat sen ;)

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0