'ches to chest intil the world ends'

EXTREM ÖVERLEVNAD

yes det är ett av mina absoluta favoritprogram just nu. Varför? jo för att de är så fruktansvärt intressant! han som leder programmet är helt galen och jag bara älskar att sitta och titta på detta programmet. Varje avsnitt visar han något nytt sätt att överleva på de stället han ger sig av till. Leta efter vatten mat och visar vad som går att äta och vad man verkligen inte ska äta om man själv skulle hamna i något sånt förhållande.

Jag tycker det är ett riktigt smart program för det kan ju faktiskt hända, kanske inte vem som helst men vem vet liksom. sedan så är jag en sån som kollar mycket på dokumentärer, mycket på TV4 fakta så det är verkligen ett program för mig.

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0