body combat

Åh hemma efter ett underbart body combat pass! det är ett perfekt pass för den som vill ha fart och fläkt, som vill vara överallt och ingenstans, upp och ner!
åh vad jag känner mig lycklig, dessa pass gör mig lycklig. de ger mig styrka att fortsätta att bara köra. jag kom till gymmet förut med inte mycket ork, kände mig slö i benen sen passet innan med pw och cross. även pw med jukon 2 halvtimmar idag hade satt sina spår i benen. tog 2 lose it! ca 30 min innan passet. och igång kom jag, bara älskar hur mycket energi jag fick och vilka kickar jag får!

jag ÄLSKAR att träna!
jag ÄLSKAR att köra skiten ur mig!

ja, jag säger bara såhär, har ni svårt för att komma iväg till gymmet för ni känner att ni inte vet vad ni ska hitta på eller kanske bara tycker att de är jobbigt att vara där för att ni inte känner er hemma. börja med pass. jobba er upp för att känna er hemma. och ge BODY COMBAT en chans (man får se dum ut, de gör jag) om de finns på ert gym, för de är så jävla go träning för man kan kör så hårt man orkar!

nu blir det dusch!
pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0