anti-stress

hmm säger i alla fall paketet. får väl se detta.
ja det var i alla fall dags för en ansiktsmask för min del. det var ett jäkla bra tag sen... och min hy är ju inget att skryta med direkt men jag hittar inget som hjälper direkt. ska ge de en bra och ärlig chans till nu med en djuprengöring från L300, en nattkräm och dagkräm från lumene. får la se vad ansiktet säger om de om någon/några veckor. jag får la återkomma och för säkerhets skull så ska jag ta mig en före bild och förhoppningsvis en efter bild.

nu börjar masken stelna i ansiktet så snart är det dags att dra av denna typ gurk luktande smörja. älskar att de blir som en hinna på huden. jag menar, det ska ju vara lite sport att få bort all mask från till exempel öhonbrynen som alltid lyckad bli kladdiga.

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0