20120526 - älskade fina ängel

åh min älskade fina vän, vad fan är det som hänt egentligen.
du flyger igenom mina tankar hela tiden och jag saknar dig. längtar efter dig. förstår inte vad det är som hänt och hur detta kunde hända. kommer aldrig förstå att detta hänt..
jag tänker på dig jämt och i min värld så lever du, så finns du hos oss. jag väntar på dig. du är bara sen hem från London. det gör så ont i mig att veta att du aldrig kommer att komma hem. att vi aldrig kan prata igen. du kommer ju alltid att finnas i mitt hjärta, där har du dig en fin plats min fina.
min första känsla när jag tänker på dig är att jag blir så glad, och jag längtar tills vi hörs och ses så vi kan hitta på galenskap eller bara vara och umgås. sedan slår det mig så jävla hårt... fan.

jag har alltid velat kunna spola tillbaka tiden och nu vill jag de mera än någonsin. min värld med dig står still samtidigt som resten av världen fortsätter. detta är så orättvist

skickar tusen miljoner kramar till dig min goding och jag hoppas att jag kan få några tillbaka! jag älskar dig!
vi ses när tiden är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0