20120330 - min fina, fina, fina stjärna

idag har vi varit och sagt hejdå till dig min ängel. kyrkan var jobbig men det var så himla fint. blommorna, din kista, ja allt helt enkelt. hur ljuset låg in i kyrkan, allt var rätt på ett så fruktansvärt fel sätt.
det var jätte mycket folk där och tog farväl av dig, det bevisar att du har berört så himla mycket olika människor genom att vara du! ditt underbara du! vi satt förresten på rad 16. ditt fotbolls/lycko nummer hjärtat <3

efter kyrkan så var det minnesfest ute på flämslätt. det var mat i din smak, detsamma med efterrätten. såklart så var det kladdkaka! samtidigt som vi åt, och minglade så blev det även bildspel på dig och alla dina bilder. Ett bildspel från Kajsas moster och en fin sång av Madeleine.

nu är vi hemma efter en heldag. och det är dags att göra i ordning allt för kalaset i morgon. Erik har fyllt fina smörgåstårtor och jag har gjort kladdkakor!! Hör ni, kladdkakor!

puss min fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0