20120324 - vi ses i nästa liv min ängel <3

dessa senaste dagar har känts bra. dels för att det inte har slagit mig att det är sant. dagarna har flytit igenom med jobb och alla vardagligheter som finns.

vi kollade på blommor igår. då slår det mig att det verkligen är till dig blommorna ska. inte för att du fyllt år, inte för att jag bara vill överraska dig med en fin blombukett för att du är hemma från London. inget av dessa anledningar som jag så gärna skulle vilja kolla efter blommor till dig för. utan det är för den sista anledningen, som aldrig nämns.. som inte ska behöva göras i denna åldern men som ändå händer för mycket och för ofta av olika orsaker.

jag går och tänker på dig mycket, du flyger genom mina tankar natt som dag. drömmer fina drömmar, tänker fina tankar. jag längtar tills vi ses igen. jag tänker till en extra gång, kommer på att vi faktiskt aldrig kommer att ses igen i detta livet. JAG HATAR DET! HATAR DET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0