20120314 - älskade hjärta! <3

ett av mina favvo minnen här dåra, alla är favoriter på sitt sätt såklart!

men i alla fall!
detta utspelade sig i lidköping vid hjertbergs. jag vet inte om alla vet hur Kajsa blev när hon såg en stor idol, men hon blev helt till sig. Man kan dra liknelsen med tjejen i publiken som var helt galen i Johan Palm som var med i idol. ungefär så var Kajsa denna gången i Lidköping (lite mildare än 'idoltjejen' som tur är)
och nu till artisten. Min och Kajsas favvo Jimmy Jansson från Fame Factory. yes, där har ni de, våra idol. det var ju inte bara Jimmy som spelade den soliga dagen utan Johan Östberg och Pauline någonting. det var en grym spelning tyckte vi med massor med folk. sedan var det dags att ställa sig i kö för att då autograf. jag och Kajsa köpte ju såklart var sin stor plansch på Jimmy och Kajsa fick både kram, kort och autograf. hon var stolt och mycket glad. och av någon anledning så skulle hon rulla ihop planschen på Johans bänk.
Johan; ska jag rulla ihop den åt dig?
Kajsa: visst *ler mot honom*
Johan: ska jag skriva också?
Kajsa: NEJJJ!!!!!!
hon ser helt förskräckt ut, jag menar han kan ju inte skriva på Jimmys plansch liksom?!?!? det förstår ju varenda människa! eller?!
Kajsa är tyst några sekunder och säger sedan med en glad röst (hon tycker att hon kom på den bästa idéen någonsin, jag kan nu i efterskott hålla med henne. Hon var supersmart!!)
Kajsa: Du kan få skriva på baksidan om du vill?!
Johan ser lite nedslagen ut och skriver på baksidan.
Jag får som Kajsa. Kort, kram och autograf av Jimmy. sen gör jag de som jag så länge ångrade (just för att jag skämdes för de Kajsa precis gjorde) jag bad Johan skriva på min plansch. PÅ FRAMSIDAN... kul, haha.
Jag sa något i stil med; Du kan få skriva på min!
åh vad jag skämdes för henne i de tillfället men Kajsa hade en fin plansch med bara Jimmys autograf på framsidan medan jag hade båda.
hon var super smart den där tjejen alltså. älskade du <3

puss hjärtat!
vila i frid raring <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0