20120221

sitter just nu och kollar på tv. har kommit hem från gymmet nyss. blev 2 powerwalks med Anna! 2 på 30 min och den sista på 15. blev lite gym också. gött som tusan.
får se hur det blir i eftermiddag. Kanske drar dit ikväll med för lite kondis, alltså faktiskt löpning. blir ju ändå inte tillräckligt med kondisträning på samma sätt med pw även fast de är jäkla gött!

jukon sitter för tillfället och käkar på min frukost som idag är gröt från axa's märke great red berries som är sjukt god. och så underbart enkelt! idag tog jag ca 50 g + 1,25 dl vatten. Micron i ca 2 min. doooone! och ca 200 kcal ner i magen. mums!

kan ju dock erkänna att jag inte tycker att de ser så gott ut på bilden nedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0