20120830 - fin dag med fin tjej ❤

som rubriken säger!
har varit i skara idag hos min kära vän Emelie❤. det var mycket trevligt, började med mycket prat sedan bestämde vi oss för att åka och kolla på Kajsas grav. ❤
vi valde sedan att åka till Lidköping en snabb sväng för att kika i lite affärer, det var även tänkt att det skulle blivit något mat på någon resturang/pizzeria men vi bestämde oss för att åka tillbaka till skara för att ta oss en god sallad på Milan. mycket bra val gjorde vi kan jag tycka! ;b mums var det!! mycket
trevlig dag som lär göras om SNARAST, höhö!

 idag har jag även jobbat, det var inventering så vi startade igång kl 6 imorses. gick strålande att komma upp faktiskt. hihi! jobbade till 13 och sen for jag iväg.

hade även en mycket rolig grej i brevlådan. nämligen min första glossybox!!!! hihihihi. är supernöjd och superglad. älskar konceptet något fruktansvärt och är så glad på mig själv att jag äntligen tog
tummen ur och verkligen beställde! ger er en bild på mina fina produkter och min fina box!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0