20120823 - bakgår'n

nu är jag hemma efter en super super trevlig kväll med Amanda i Lidköping. vi bestämde oss för att gå till bakgår'n. Amanda tog 3 olika tapas och jag tog en grilltallrik med lambiffar, bbq kycklingspett, bbq revben + sallad. det var jättegott och ett fruktansvärt trevligt sällskap med behövligt prat! :)

det visade sig även att de var någon speciell dag idag då affärerna var öppna till kl 22 så vi gick en sväng inne på Gina och på H&M. vi hittade dock inget så vi valde att ta bilen hemåt.
på väg hem var de något väldigt konstigt ljus som senare visade sig vara blixtar?! eller?! jag vet inte, såg så jäkla knepigt ut, så där satt vi och var stressade för detta konstiga ljus och vi körde bara närmre och närmre men vi klarade oss. Haha

nu är jag hemma och har slått mig ned i soffan, är snart dags för sängen. natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0