20120820 - städning på g.

ska sätta igång med städningen då herren i huset kommer hem om ca 30 min. och han kommer inte vara glad om ingenting är undan plockat så jag får väl helt enkelt sätta fart. inget kul alls. tycker att min goding till hund som ligger och sover i soffan kan ta och städa lite då det är han som stökar till!! (önskar nästan att de var så i alla fall)

hade även önskat att mina paket hade kommit idag men icke. ett kommer imorgon och de andra antaligen på onsdag. helt ok. hatar att vänta dock!!

jo kan uppdatera er om att jag var ju 2 timmar på jobbet, slängde med mig träningsväskan och gick direkt till gymmet. stod på den kära crosstrainern i 75 min samtidigt som jag kollade på min favorit kyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0