20120817 - geting fit!

visst vettu. här är jag på gymmet igen! tänkte att det skulle bli lite styrka idag också men vi får se. känner mig väldigt seg-startad idag!
invägningen tog jag ju idag och det gick faktiskt fint. proteindagar är viktiga säger jag bara.
veckorna är 6 stycken och vågen står på -6,2 kg just idag! Ligger 0,8 kg under mitt första delmål så det känns helt sjukt gött!!

det är galet! trodde aldrig jag skulle fixa att gå på diet, samtidigt som jag visste att jag är stark om jag bara vill! ändå tror jag inte så himla starkt på mig.. men jag bevisar bara mer och mer för mig själv och jag är stolt!

så här lite som jag väger nu och med dessa måtten jag har på min kropp. ja... så här liten har jag i stort sett aldrig varit. men jag är fortfarande 1,3 kg ifrån en stor milstolpe. dit vill jag! och där vet jag att jag var på viktfronten för 8 år sen. (nu tänker ni, men då var du ju typ 13 år. och JA, de var jag. OCH jag mådde svindåligt över min vikt redan då. nej, jag var väl inte stor men jag var heller inte liten. jag var alltid mullig). men jag vet inte om jag kan komma ner så mycket som 1,3 kg till. Kan ju alltid hoppas! sedan blir det att börja bygga lite muskler och då öka i vikt på muskelmassan är de jag tänkt. för jag måste bli av med min skräck för vikten då den inte är de man ska kolla på allt för mycket! det är helt klart en bra grej att ha lite koll på vart man ligger i vikten så att man inte helt plötsligt bara gått upp 5 kg. för plötsligt smäller de till typ.

tänkte att jag skulle ta och berätta om min diet snart. kanske senare idag eller om ett tag framåt. vi får se!

kombinerar med bästa träningsbilden. not, haha! Men göttttttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0