20120816 - gym tajm

är påg till gymmet nu. 'försov' mig idag så det får bli effektiv kondis nu och så tänkte jag ta invägningen imorgon istället. om vi säger så här; hade detta varit biggest looser (som de som tur är, inte är) så hade jag åkt ut denna veckan om inte redan förra veckan. Har i stort sett stått still nu, kanske något hg nedåt men inte mera. det känns segt att kolla på vågen men den är ju inte allt! och som tur är så rör sig måttbandet lite inåt!! där finns det även motivation att hämta.
men som läget ser ut nu så kommer jag att gå över i nästa fas i månadsskiftet men vi får se hur detta visar sig.
så jag får ta och lägga på ett kol nu! får nog även bli några rena proteindagar några dagar framöver och det hoppas jag att jag pallar! start idag!
Så frukosten efter gymmet får bli choklad proteinkesopannkaka med kanske lite goji bär och typ fil?! på. Jaja, vi får se hur detta går!

tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0