'feeling good'

tjarå.
är hemma nu, förra inlägget kom inte iväg i tid för mobilen ville inte skicka iväg de.. men nu sitter jag här och kollar på min favvo kanal TV4 fakta, med en hund i knät. jag som tänkte käka frukost precis, det blir i alla fall lätt kesella med mixade varma hallon&bjönbär med kanel ovanpå. mums!!

de gick förövrigt bra på gymmet idag. sprang och 'powerwalka' över en timme. 1000 calorier på 1 timme och 27 min. är dock väldigt dåligt för att vara jag, men eftersom jag har haft ett uppehåll måste jag träna upp kondisen igen. så tar förhoppnigsvis 1000 calorier ganska mycket snabbare nästa vecka.

nä nu kurrar magen, dax att äta. hörs la senare serni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0