20120829 - älskade ängel ❤

bytte låt på spotify och precis innan låten börjar kommer bilden på dig som jag har som skärmsläckare/låsbild upp i någon sekund. låten som kommer är självklar.

'para-para-paradise, para-para-paradise, everytime she closed her eyes'

jag blir inte ens förvånad. du är så nära samtidigt som du är så fruktansvärt jobbigt långt borta. behöver dig här min fina. men jag vet att de inte går...

jag saknar dig!
och så kommer det alltid att vara. spelar ingen roll hur många år det kommet att ta innan vi ses igen, saknaden efter dig kommer aldrig att försvinna. fan, hur i helvete kunde detta hända. sånt här händer bara inte... det går ju inte annat än att hata detta, fan. jag blir så jävla arg, ledsen, förtvivlad. ja, alla negativa känslor som går att få slår mig så jävla hårt. men jag vet att jag inte får glömma allt fint vi verkligen hann med. den tiden vi fick tillsammans.
min fina. du&jag. vi för alltid.

det kommer att vara vi för alltid bara de att nu är det på andra villkor..
min älskade vän, vi ses när tiden är vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0