min älskade ängel <3

detta får mig att bara vilja hålla mina nära och kära ännu snäppet närmre. för man vet aldrig när den sista dagen kommer. kanske är sista dagen imorgon, om ett år, om ett decennier, eller kanske om fruktansvärt många år framåt, fast vem vet... kanske var den sista dagen igår, eller kanske för några år sen. det finns alltid de man kommer ångra att man inte gjorde...
jag älskar dig! och det känns så konstigt att du inte längre finns hos oss. de finns inte på min världskarta att du eller någon skulle försvinna från mig.
jag var ju din skyddsängel, och du min. så nu får du fortsätta att vaka över mig. jag kommer i alla fall alltid ha dig i mina tankar och i mitt hjärta!

jag har inte ens koll på vad jag skrivit nu men så får det vara nu!
för jag älskar dig min ängel!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0