20120224

tjena tja!

ligger i sängen och bara är, Elisabeth ringde nyss och frågade om jag kunde jobba kvällen men jag ska ju redan jobba idag och har faktiskt planer för kvällen så jag sa nej för en gångs skull. (frågat hon igen så ställer jag ju såklart upp!)
ligger här och funderar. klockan är 8, jag känner mig klarvaken för att hon ringde så jag vet inte hur jag ska göra... min sambo kommer ju i alla fall att sova ut idag så honom är det ingen idé att jag försöker få upp, min försörjare som är så duktig.

funderar även på om jag ska ha invägning idag eller om jag ska ta varje söndag. fast när jag tänker efter så känns ändå lördag som en bra dag. så känner jag idag i alla fall. hähä! så det kommer väl ett inlägg om mått och sånt roligt senare (vem vet kanske kommer om 10 min, 1 timme. Ja när som ;b

jo juste vårt möte igår! det gick sjukt bra! så vi flyttar till en större lägenhet så fort som möjligt! så våran 63kvm som är nytapetserad och fin, ledig (antagligen från ca 1 mars om det blir som Erik vill)

pusstja

ps. Snyggare kök får man leta efter (säger jag i alla fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0