20120223

är nu hemma efter crossfiten. helt underbart pass! det är något pass jag verkligen kan rekommendera för den som undrar! det är ett högintensivt pass där de gäller att hålla pulsen så hög som möjligt under hela passet. det är en kombination mellan kondition, smidighet och styrka. looooooove it!
tog mina 'lose it' innan passet och jag sitter här i soffan nu och känner mig helt knas. sjukt mycket energi på ett konstigt sätt, nästa lite läskigt! skulle nästan vilja åka tillbaka till gymmet bara för att typ springa av mig! benen är trötta men inte hjärtat.

nu blir det i alla fall strax duschen och försöka varva ner för att sedan kunna somna efter big brother.

saknar förövrigt mina gudingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0