20120222

godmorgon!

står just för tillfället och väntar på att min gröt ska bli klar. är samma som igår.
axa great red berries, och som igår
50g gryn
ca 1,5 dl vatten
micra i någon min. Blanda, redo att ätas och ca 200 kcal hamnar i magen. hihi

har nu på morgonen stått med min älskade vän, träningsrockringen. detta är en skön start på dagen tycker jag. satte på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 en sväng så jag hade något skoj utan pauser att titta på. blev ca 45 min.
eftersom jag fick byta jobbtid så börjar jag halv 10 istället för halv 8. gött med sovmorgon men nu så jobbar jag så länge att jag inte hinner med mitt pass på gymmet. så det får bli gymmet en kort sväng efter halv 8. men det fungerar ju såklart!!

min vovve är redo att äta min mat. den galningen. vi får ta och raka av han håret i sommar tror jag, han blir mer och mera lik ett lejon! höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0