20120218

chill, kom igång bra idag.
åkte till gymmet, Anna kom lite efter mig. vi powerwalka i ca 1 timme var. Gick vidare och körde lite vikter för att avsluta med en kort pw, i alla fall för mig.

nu är jag äntligen hemma och äter frukost. blev kesella med hallon + lite flingor (för att det är gött)

tänkte tipsa om bodyshop! älskar allt som har med bodyshop att göra! var typ 5 olika bodybutter 3 olika skrubbar för kroppen. en skrubb för ansiktet, mascara, deo, parfym. ja, allt! Allt luktar så gött och är verkligen nice!
mitt favvo bodybutter är ingefära som se hade nu i jul och deras senaste tillskott. choklaaaaaad! köpte skrubben och den luktar helt underbart! den måste man bara haaaa!
älskar art jag hade ett test på bodybuttern med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0