20120208

sitter på jobbet, har 'fika'. den mån av fika jag kan ha i alla fall. så hade gjort iordning ett mellanmål med frukt och kesella. mums! dock hade kroppen blivit lyckligare av vitt bröd med ost eller kanske en kanelbulle. galet vad man blir testad när man jobbar en dag sådär bara. helt plötsligt känns allt svårare. men nej, inte än.
känns jobbigt när man sitter hungrig i kassan och så handlar alla massvis med sötsaker, bröd och annat gott och s fruktansvärt onyttigt. Känns sådär att rasten är slut snart och att jag har ett pass på ca 3 och en halv timme framför mig. jag vet ju att jag kommer vara väldigt hungrig när jag slutar idag.
tror jag är rädd för att vara hungrig faktiskt. hatar känslan. så när jag är hemma så äter jag gärna innan jag blir hungrig... hmm, inte de bästa nej..
ähhhhh

nu ska jag jobba, jag ska inte bli sugen på skit. och framförallt inte köpa massa skit.

ps ser fram emot kvällsmaten! ;b haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0