'just planning'

ligger och planerar i mitt huvud vad jag ska hitta på imorgon. hur jag ska göra de, på vilket vis och hur länge osv. träning hade jag tänkt mig på morgon, får dock se hur mina vader mår...sedan så blir det något alldeles nytt! pumpapaj!! jag tycket det låter så fruktansvärt gott men man vet aldrig.. kanske ska hålla mig till receptet för en gång skull utan att skena iväg som jag alltid gör. men de får vi se imorgon.

juste för övrigt har våran hund blivit halv 'mördad' två gånger idag. Varför? jo han är en hejare på att bita i/av sladdar vilket inte är den bästa egenskapen en hund kan ha... först bet han av Eriks sladd till rakappararen....och min laddare till datorn... man blir lite sådär halvtrött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0