I wish it was easy

önskar önskar önskar.. Det är de jag gör. tog mig en invägning idag, nu sådär på kvällen.. skulle vara gött att tappa några kg på en månad. och jag hoppas att jag kan fixa de med.. man måste bara bestämma sig och nu såhär fint efter kanelbullensdag så är det dags att köra igång med några kanelbullar i bagaget. de är ju lika bra liksom, så jag hinner ner några kg innan julen.......

jag önskar att de vore lätt att hålla fokusen, för kg är inte så svåra att tappa om man bara vill, men försvinner den där starkaste viljan och man släpper till med massvis med gött, då är de kört.. i alla fall för mig, och jag som är så godis/chips kär. hade varit skönt om man inte tyckt om något sött.. men så är ju defenitivt inte fallet på långa vägar hur mycket jag än önskat detta..

frestelserna är alldeles för många också, varje dag utsätt man för flera frestelser. det gör de inget lättare att jobba på ica heller... tur att jag inte får jobba så mycket då, fast ja.. hade hellre jobbat varje dag istället för att bara sitta hemma. Jobbar gärna kvällarna så har jag hela förmiddagen på mig, det är så de ska vara.

Ska försöka komma upp i bra tid imorgon så jag kommer till gymmet i bra tid så jag slipper ALLA människor. älskar de tidiga morgnarna med lite folk så man bara kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0