'i love my man'

tänkte bara informera om att jag älskar min sambo! jätte jätte jätte mycket. i måndags var han så gullig att han bjöd mig på fin resturang. åh jag älskar såna mysiga spontangrejer.

puss på min bästaste kille som nu ligger och sover här bredvid mig så gulligt! du är bäst av alla serrööö och jag är så himla glad och lycklig att jag har dig!
dig ska jag leva resten av mitt liv med, om jag får bestämma såklart!
(jag hoppas att jag får bestämma för jag hade nog tröttnat på mig om jag varit min älskade, fast man vet ju aldrig. min bejb kanske aldrig tröttnar, så hoppas jag att de blir. klart, slut inom dessa paranteserna).

nu tänkte jag bara säga att jag älskar dig erik (igen) och nu ska jag sooooova närma dig, hihi!

ps1: om du undrar så fjäskar jag lite, hihi.
ps2: du är söt när du sover.
ps3: jag älskar dig (går inte säga tillräckligt många gånger helt enkelt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0