'two and a half men'

ser på two and a half men just nu, tycker det är bra även med ashton men inte alls som med charlie det är som att man sitter och väntar på att charlie ska stampa in genom dörren när som helst. jättefull med en tjej från vegas eller liknande, men det händer inte. det kommer inte hända och det är väldigt synd. two and a half men är ändå ett av mina favoritprogram så det blir lite tråkigt. men vem vet ashton kanske fixar upp det bra och gör det minst lika bra, tror dock inte detta men man vet ju aldrig. han har ju dock väldigt mycket att leva upp till. det är i alla fall min åsikt..

men jag hoppas på two and a half men och att det blir lika bra igen. jag hoppas jättemycket
nu ska jag kika vidare på detta nya avsnitt som går just nu

vs

pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0